In Thailand’s retail banking space, competition for customers is more intense than ever. To stand out from the crowd, Krungsri Consumer is using automation from Tungsten RPA to deliver more responsive services. With an 85 percent increase in productivity across the business, the bank is freeing up time to delight its account-holders and attract new customers.
Spécialisation
Robotic Process Automation (RPA), Digital Transformation, Customer Experience


À propos de l’entreprise
Krungsri Consumer is a subsidiary of Krungsri Bank (the trading name of Bank of Ayudhya Public Company Limited), which is Thailand’s fifth largest bank by assets, loans, and deposits. Through its branches and service outlets across Thailand and internationally, Krungsri Bank provides banking, consumer finance, investment, asset management, and other financial products and services to business and consumers across the country. Krungsri Consumer is a leader in credit cards, personal loans and sales financing, with over nine million accounts—the largest portfolio in Thailand.
https://www.krungsri.com/bank/th/krungsri-consumer/home.html

Produits
Tungsten TotalAgility
Rationalisez vos processus avec TotalAgility, notre solution de gestion des flux de travail optimisés par l’IA. Découvrez comment l’automatisation peut transformer votre activité.
Tungsten RPA
Les solutions d’automatisation robotisée des processus (RPA) vous permettent d’automatiser des tâches complexes et nécessitant beaucoup de main-d’œuvre dans des systèmes et des sources de données sans aucune programmation.

Nous contacter
Contactez un expert Tungsten Automation pour en savoir plus sur nos solutions.

Demander une démo
Grâce à une démo personnalisée, vous découvrirez comment nous pouvons vous aider à favoriser l’innovation, augmenter votre productivité et améliorer vos résultats.