Veuillez essayer un autre navigateur

Vous utilisez un navigateur obsolète qui n'est pas compatible avec le contenu de notre site Web. Pour une expérience d'affichage optimale, veuillez utiliser Microsoft Edge ou consulter notre site sur un autre navigateur.

Si vous choisissez de continuer à utiliser ce navigateur, le contenu et les fonctionnalités disponibles seront limités.

P&N Bank Supercharges Productivity and Supports Stellar Service with Robotic Process Automation

100%Business Rules Compliance

1,000sHours Saved Annually

90Processes Automated

Western Australia’s customer-owned P&N Bank joins forces with Tungsten and Process Automation Group to transform back-office operations with work management and robotic process automation solutions–saving thousands of person-hours annually and supporting smooth, responsive customer service

Spécialisation

Robotic Process Automation, Desktop Automation, Loan Application Processing, Back-office Automation

Télécharger l’étude de cas

P & N Bank Logo
background
We now have a virtual workforce working alongside our teams, handling repetitive tasks far faster than a human ever could.
Jill Marks,
General Manager of Business Transformation, P&N Bank

About P&N Bank

P&N Bank is the largest locally owned and managed bank in Western Australia. Operating under a mutual or customer-owned model, P&N provides retail banking services such as savings, transaction and lending products, insurance and financial planning services.

https://www.pnbank.com.au/

Ressources associées
Man on a laptop

Nous contacter

Contactez un expert Tungsten Automation pour en savoir plus sur nos solutions.

Woman in meeting

Demander une démo

Grâce à une démo personnalisée, vous découvrirez comment nous pouvons vous aider à favoriser l’innovation, augmenter votre productivité et améliorer vos résultats.