Veuillez essayer un autre navigateur

Vous utilisez un navigateur obsolète qui n'est pas compatible avec le contenu de notre site Web. Pour une expérience d'affichage optimale, veuillez utiliser Microsoft Edge ou consulter notre site sur un autre navigateur.

Si vous choisissez de continuer à utiliser ce navigateur, le contenu et les fonctionnalités disponibles seront limités.

Webinaire à la demande

Improve your CX and compliance with a mobile banking strategy

Banks with a successful digital strategy are able to increase profitability, drive operational efficiency, and offer a competitive customer experience (CX). Mobile has a key role as customers now want to engage where and when they want. There’s no doubt that the expectations of financial services customers, whether in retail banks or credit unions, are evolving rapidly. They include a variety of digital services, mobile banking and a seamless customer experience that addresses risk and fraud.

Watch this webinar to learn how to:

  • Identify customer pain points, improve existing experiences, and design new ones
  • Grow new revenue streams and build customer trust with a smooth, secure mobile onboarding process
  • Use mobile technologies such as ID verification can enhance compliance and reduce fraud risk
For more information, call our United States office at +1(949) 783-1448, or contact a local office around the world.

Merci de remplir le formulaire ci-dessous.
(Tous les champs sont obligatoires.)

Prénom*

Nom*

Entreprise*

Intitulé de poste*

En renvoyant ce formulaire, vous acceptez les conditions d'utilisation et la politique de confidentialité de Tungsten Automation.*

Prêt à démarrer ?

Work like tomorrow—today. Let's chat.